orgestax
i
» Marialog
y –
; Sar
castic shit,
and
hen some!Som om ikke dét var nok: jeg skal jobbe i natt! Du har å ringe 08000 om du skal ha taxi, for å si det sånn.
Adjø!
Om et par timer sitter jeg i en kinosal i Trondheim og ser denne saken. . Den er way overdue og blir ikke særlig fet heller. Men jeg vet hun kommer til å like den, så da er det greit
Og han her tickler fænnin min i dag:
Etter film og gave og Lise skal jeg hjem å ha hvilestund (enda jeg våknet 14.30…), før jeg ruller kroppen ned til nattevakt. Nye CDer er brent, Glee sesong 1 ligger å venter på meg – jeg er fit for fight! Med andre ord; er du i Trondheimsområdet i kveld og i natt og har behov for taxi, ring 08000!
For å få tiden til å gå på en søndagsmorgen på jobb, den éne dagen ingen ringer, så fant jeg denne superlange meme-en. Du trenger virkelig ikke å lese det. It’s for my own good. You see, all play and no work makes Maria a dull (girl) boy too. Håper dere alle har hatt en trivelig påske! Det har jeg, og jeg har ømme ribbein og en haug med blåmerker som bevis på nettopp det. Og jeg har ikke vært på fjellet heller.
A
- Available: VERY!
- Annoyance: Major hypocrites who can’t even admit it
- Allergic: Nothing that I’m aware of
- Animal: Not particularly fond of animals. They smell.
- Actor/Actress: Kristoffer Joner/Meryl Streep
B
- Beer: Duvel and San Miguel are goodies!
- Birthday/Birthplace: May 11th, TRD
- Best Friends: You know, I’m not all that friendly, and certainly don’t favor one over the other of the ones I’m actually
hRsauvetage Degradinggorgeousunclothedteachers Is Dj Tiesto T15722 32 Degrading Gorgeous Unclothed Teachers N
orgestax
i
» Marialog
y –
; Sar
castic shit,
and
hen some!c g Unclothed Gorgeous Degrading
eRsauvetage Degradinggorgeousunclothedteachers Is Dj Tiesto T15722 32 Degrading Gorgeous Unclothed Teachers N
orgestax
i
» Marialog
y –
; Sar
castic shit,
and
hen some!e Teachers Unclothed Teachers Teachers